REKLAMACE
Bylo Vám doručeno poškozené zboží nebo nesplňuje požadovanou kvalitu? Každý náš zákazník má nárok na reklamaci zboží.
Jak vyreklamovat zboží?
- Stáhněte si náš reklamační formulář. Můžete nám ho zaslat elektronicky na e-mail obchod@moodstores.cz nebo jej přibalte ke zboží.
- Zboží bezpečně zabalte do krabice tak, aby nedošlo k dalšímu možnému poškození a znehodnocení.
- Pro bezplatné zaslání můžete využít jakékoli výdejní místo Zásilkovny, kde nahlásíte náš identifikační kód: 92831733 a o vše ostatní se postarají na pobočce. Nejbližší pobočku naleznete na www.zasilkovna.cz/pobocky.
- Při využití jiného přepravce, zašlete zboží na adresu: P.O.Hviezdoslava 2306/36, 955 01 Topoľčany, Slovensko. Balík nesmí být odeslán na dobírku - nebude převzat.
- Po převzetí zboží z naší strany začíná běžet 30 denní lhůta pro uplatnění reklamace, která se však může měnit na základě vzájemné dohody.
Více informací naleznete v sekci reklamační řád.